Nemokami skelbimai lt

Skelbimai: penktadieniais

Skelbimų paieška
Skelbimai

Populiariausi skelbimai pagal užklausą penktadieniais

Sporto sales nuoma. Krepšinis, tenisas, badmintonas. Suomiska pirtis. (Kaunas)
Nuomuojame sporto salę žaisti krepšinį, tenisą. Laisvas laikas: penktadieniais 17:30-22:00, treciadieniais 19:00-20:00 prie vieno krepsinio. sestadieniais ir sekmadieniais 12:00-vakaro. Galima zaisti ir lauko tenisa tais paciais laikais, isskyrus...
 Restoranas Svarstykles (Kaunas)
Restoranas Svarstykles, isikures Kaune, T.Masiulio g., maloniai laukia Jusu. Ruosiame banketus, fursetus, verslo bei gedulingus pietus. Penktadieniais, sestadieniais restorane groja “ gyva” muzika, įėjimas nemokamas. Pasiulysime Jums europietisku, bei...
 reiki gydymas nemokamai (Kaunas)
Reiki seansai, gydymas, energetinis valymas, bendra diagnostika, konsultacijos visoje Lietuvoje. Nemokamos konsultacijos apie Reiki ir Reiki seansai susipazinimui pirmadieniais ir penktadieniais 12-17 val. Kaune, sveikatingumo centre, Utenos...
 Origami (popieriaus lankstymo) kursai (Kaunas)
Japonų kultūros centras „Tsuru" maloniai kviečia vaikus, jaunuolius ir vyresnio amžiaus žmones į Origami (popieriaus lankstymo meno) kursus, kurių metu sulankstytais kūrinėliais galėsite papuošti namus, biurus (juk artėja šv. Velykos), o merginos -...
Skelbimai 67323I Anglija penktadieniais I Lietuva sekmadieniais
Kiekvieną savaitę važiuojame maršrutu Lietuva, Anglija, Lietuva. Kelionės metu ekipažą sudaro du patyrę vairuotojai. Vežame: * Keleivius; * Siuntas; * Mažų gabaritų krovinius; KONTAKTAI : LT +37069099653 UK...
 Vezame ketvirtadieniais i Anglija, sestadieniais is Anglijos i Lietuva. LIETUVA ANGLIJA LIETUVA
Siulome keliones is Lietuvos i Anglija, keliones is Anglijos i Lietuva. Vezame keleivius i Anglija ketvirtadieniais, penktadienias, sestadieniais. Vezame keleivius is Anglijos penktadieniais, sestadieniais, sekmadieniais. Ketvirtadieniais i Anglija....
Skelbimai 52175Pilvo sokio pamokos, Vilniuje (Vilnius)
Pildomos pilvo šokio grupės Vilniuje: PRADEDANTIEJI: antradieniais- (2 k. i sav. )ketvirtadieniais 20.15 iki 21.15, Laisves pr. 77, Vilnius PRADEDANTIEJI: penktadieniais (1 k./sav.) 17:30 - 19:00 Piliakalnio g. 7, Vilnius. (Glima...
 Dekupažo ir šilko tapybos kursai Jonavoje (Jonava)
Dekupažo ir šilko tapybos kursai Jonavoje, A.Basanavičiaus g. 13 Kursus vedame: Antradienis nuo 10.00 – 12.00, 14.00 – 20.00 val. Trečiadienis nuo 10.00 – 12.00, 14.00 – 20.00 val. Ketvirtadienis nuo 10.00 – 12.00, 14.00 – 20.00 val. ...
 Wing Tsun Kung Fu
Wing Tsun Kung Fu Wing Tsun Kuen kunfu yra kinų kovos menas, tyrinėtas ir tobulintas daugiau nei 250 metų. Wing Tsun (WT) sistemą sukūrė moteris, kad apsigintų nuo žymiai stipresnio užpuoliko ir panaudotų jo jėgą, o ne prieš ją kovotų. Štai kas WT kovos...
 Kiekviena ketvirtadieni, penktadieni i Anglija, kiekviena sestadieni, sekmadieni is Anglijos i Lietuva. LIETUVA ANGLIJA LI
Siulome keliones is Lietuvos i Anglija, keliones is Anglijos i Lietuva. Vezame keleivius i Anglija kiekviena ketvirtadieniai,Vezame keleivius is Anglijos penktadieniais, vezame keleivius is Anglijos sestadieniais, sekmadieniais. Tel- 867144536....
 Sendaikčių parduotuvė Gargžduose (Klaipėda)
Apsilankę rasite pačių įvairiausių prekių nuo šaukštelio iki dviračio ar baldo.Randamės šalia degalinės Trevena ,Senoji g-vė.,Gargždai.Darbo laikas: antradieniais-penktadieniais-10- 18 val. šeštadieniais-9-15...
Skelbimai 67327I Anglija I Lietuva
LIETUVA-ANGLIJA, ANGLIJA-LIETUVA pervežame: keleivius, gyvūnus, siuntinius, krovinius, buitinę techniką, baldus,moto. Iš Lietuvos išvykstame PENKTADIENIAIS, iš Anglijos SEKMADIENIAIS. Paimame ir pristatome PAGAL SUSITARIMĄ. Patogūs Mikroautobusai,...
 Vežu į Londoną (Kaunas)
Vežame žmones, krovinius, mašinas į Londoną. Išvažiuojame penktadieniais. telefonai: +370 615 74306 +447 873 469499 +447 706...
Skelbimai 55860siuntos keleiviai kroviniai.
Kelione; Lietuva, Lenkija, Vokietija, Olandija. VEžAME: -KELEIVIUS,SIUNTINIUS,KROVINIUS,BALDUS, -BUITINĘ TECHNIKĄ,MOTOCIKLUS, GYVŪNUS IR KT. -Pirmadieniais- iš Olandijos,Vokietijos,Lenkijos -Penktadieniais- į Lenkiją, Vokietiją, Olandiją. ...
 Pilvo sokio pamokos Vilniuje (Vilnius)
Mielos merginos ir moterys, jeigu Jus norite gerai atrodyti, puikiai judėti, gerai įvaldyti savo kūną, o taip pat patobulinti kūno linijas, labiau patikti sau ir aplinkiniams, tapti labiau moteriškomis ir jausmingomis, tuomet kviečiu Jus į rytietiško pilvo...

Populiarios skelbimų paieškos
bendrabutyje dekoratyviniai vezimelis katinas suliniu iranga noriu pilaiteje poilsis sankabos treniruoklis pekinukus mazda tekinimo klinkeris sportinis suvirintojas nidoje devetas briketai

Šiame sąraše rodomi keletas populiariausių skelbimų pagal užklausą penktadieniais
Svetainėje Karabi.lt publikuojami nemokami skelbimai. Čia gali būti ir jūsų skelbimas, reklama ar tinklalapio nuoroda.